visseninnoordierland.reismee.nl

Dag 8. De laatste visdag

Dag 8.

Vandaag onze laatste visdag, om negen uur staan we weer in de haven en onze boot ligt al klaar.

Zoals elke dag beginnen we met het vissen op makreel en beginnen we de dag met regen en sterke wind. Gelukkig heeft Danny zich vandaag aangepast aan de weersomstandigheden en heeft hij zijn dansschoenen aangetrokken, best handig als de boot zo tekeer gaat.

Het vissen op makreel gaat ons steeds beter af, vandaag breken we ons persoonlijk record en vangen we in een goed half uur meer als honderdvijftig makrelen.

We gaan op zoek naar een visstek waar we een beetje beschut liggen, na het afzoeken van diversen stekken vinden we eindelijk een plek waar we een beetje kunnen blijven liggen met de boot.

Keurslager Scheurwater schijnt dicht te zijn vandaag, collega Buter neemt de taken waar vandaag:

Filmpje:

Op de stek vangen we diversen vissen en na een uurtje wordt het te wild om te blijven liggen en gaan we op zoek naar een volgende stek. Vlak voor de haven van Cushendall knopen we de boot aan een boei en proberen we hier de rest van de middag onze vissen te vangen. We vangen weer diversen hondshaaitjes en wat andere vissen, we vermaken ons prima en het weer wordt ook beter.

Het is snel drie uur en we gaan terug naar de haven, we hebben voor onze kapitein nog een flesje whiskey gekocht en bedanken hem voor de leuke visdagen.

Terug in het hotel zoeken we allemaal een barkruk uit en drinken we een paar biertjes en kletsen nog even met het leuke personeel van het hotel.

Later gaan we naar de hotelkamers waar we vast de tassen inpakken en na een douche weer snel terug naar de bar gaan. Na een paar potjes klaverjassen en de nodige biertjes besluiten we maar weer bij Harry's te gaan eten, dit beviel tot nu toe het beste.

Iedereen is het bier een beetje beu dus besluiten we maar over te gaan op wat anders, Danny en John een flesje Prosecco, Dennis aan de Rode wijn en Top en Pascal aan de Wodka Jus.

Het eten smaakt weer super en speciaal voor dhr. Paalvast senior, Robert en dhr. Rutten maken we nog een aantal foto's van het uitzicht in het restaurant.

Na het eten gaan we terug naar het eten waar we nog een aantal potjes kaarten een aantal drankjes drinken, om één uur is het bedtijd.

Robert

Tof dat jullie aan me denken jongen ;-)

Goede reis naar huis!

Pa Buter

Bedankt voor die leuke verhalen ,foto's en films.
Dennis denk goed na bij het uitstappen!!!!
Een goede reis naar huis.

Tonny

Hi jongens, jullie boffen maar dat er zo'n slanke vent bij zit om op te tillen, gelukkig zuipt hij niet zoveel als jullie. Nog veel plezier in Belfast en een goede reis naar huis.

MARI-JANE

DANK VOOR JULLIE LEUKE VERSLAG.
HEB ER ZO VAN GENOTEN , DAT IK DE VOLGENDE KEER MEE GA , OF JULLIE HET GOED VINDEN MAAK MIJ NIET UIT!!
GOEDE REIS